Helpgedeelte MEYER

Artikelkeuze

Met behulp van onze filterfunctie bieden wij u de mogelijkheid om gericht te winkelen. Om dit te doen, ga naar >>Broeken en riemen<< in het menu. Aan de linkerkant van het scherm vindt u onze filters. U kunt nu naar wens de gewenste filters selecteren. Zodra de filters actief zijn, wordt uw filterselectie weergegeven. Als u de filters wilt verwijderen, selecteer dan de "x" naast het filter-item.

Wij bieden telefonisch advies aan. U kunt ons bereiken op +49 (0)2296 9812–390 van maandag t/m donderdag van 8.15 – 17.00 uur en op vrijdag van 8.00 – 15.00 uur.

U kunt naar artikelnummers, materialen en modellen zoeken met behulp van onze zoekbalk. De overeenkomstige suggesties worden direct getoond. Als uw zoekopdracht geen resultaat oplevert, controleer uw invoer dan op spel- of symboolfouten.

Om gebruik te kunnen maken van de functie 'verlanglijstje’ dient u zich als klant te registreren. Met behulp van het verlanglijstje is het mogelijk om broeken op te slaan, broeken aan uw winkelmandje toe te voegen en uw lijstje met vrienden te delen.

Met behulp van ons maatadvies kunt u uw maat individueel laten berekenen.

Weet u niet precies hoe u onze broeken moet voorbereiden, wassen, drogen of strijken? Wasvoorschriften

Klantaccount

Het registreren in onze webwinkel biedt u vele voordelen. Door het eenmalig invoeren van uw gegevens en het opslaan van de gewenste betaalmethode & het factuur- en bezorgadres verloopt uw bestelproces sneller en aangenamer. U hebt de mogelijkheid om uw bestelactiviteiten en uw bestelgeschiedenis te bekijken en een verlanglijstje aan te maken.

Om u als klant bij ons te registreren, dient u te klikken op het menu-item >>Aanmelden<< – >>Een account aanmaken<<. Vul hier de registratiegegevens in. Velden met een sterretje (*) zijn verplichte velden. Vul deze volledig in. Bij het registreren moet er een wachtwoord worden gekozen. Zorg ervoor dat u een wachtwoord kiest dat 'heel sterk' is. Deze sterkte kunt u bereiken door cijfers, symbolen, hoofdletters en kleine letters af te wisselen. U kunt alle informatie na het registreren aanpassen.

Nee. U kunt zich gratis registreren in onze webwinkel.

Nee. U kunt ook te allen tijde zonder registratie als 'gast' bestellen.

Om een continue veiligheid te kunnen garanderen, adviseren wij u om uw wachtwoord regelmatig te wijzigen. U kunt uw wachtwoord wijzigen in het inloggedeelte onder >>Wachtwoord vergeten<<. Voer hier uw e-mailadres in. Wij sturen u dan een link waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen. Houd er rekening mee dat deze link om veiligheidsredenen slechts één keer en voor een bepaalde periode geldig is.

Controleer of u misschien al een account hebt aangemaakt. Bovendien moet u ervoor zorgen dat u het registratiegedeelte voor particuliere klanten gebruikt. In de inlogomgeving voor dealers kunt u zich uitsluitend als handelaar registeren en aanmelden.

U kunt uw wachtwoord wijzigen in het inloggedeelte onder >>Wachtwoord vergeten<< nieuw wachtwoord aanmaken. Voer hier uw e-mailadres in waarmee u bij MEYER Hosen bent geregistreerd. Wij sturen u een e-mail met een link waarmee u uw wachtwoord kunt terugzetten. Let erop dat deze link om veiligheidsredenen slechts eenmalig geldig is.

U kunt uw klantaccount op elk moment verwijderen. Deel ons uw verzoek mee door een e-mail te sturen naar datenschutz@meyer-hosen.com Wij zullen uw gegevens volledig verwijderen.

Bestellung

Til bestilling af en vare skal du vælge den ønskede farve og størrelse på siden med varebeskrivelsen. Derefter kan du lægge bukserne i din virtuelle indkøbskurv. Of maak gebruik van onze snelaankoopfunctie en leg de gewenste broek via het artikeloverzicht direct in uw virtuele winkelwagen. En visning af indkøbskurven åbnes i højre side af skærmen. Gå til >>Åbn indkøbskurv<< Kontrollér indkøbskurvens indhold i denne visning, og angiv i givet fald din rabatkode. Du kan fortsætte med >>Gå til kasse<<. Angiv her din forsendelsesadresse samt forsendelsesmåden. Hvis du allerede har en kundekonto, udfyldes disse felter automatisk. Med >>Næste<< kan du vælge betalingsmåden. Når du har accepteret vores generelle forretningsbetingelser, kan du fortsætte med >>betalingspligtig bestilling<<. Dit køb er dermed bindende og behandles af os.

Nadat u uw bestelling bindend hebt geplaatst, sturen we u een bestelbevestiging per e-mail toe. Zodra de artikelen worden verstuurd, ontvangt u een traceer- en ordernummer per e-mail.

Nee. In onze shop dient u zich niet te houden aan een minimale of maximale bestelwaarde.

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling achteraf nog te wijzigen. Als u erachter komt dat u bij het bestellen een fout hebt gemaakt, dient u contact op te nemen met ons serviceteam op het nummer +49 (0)2296 9812–390 of stuur een e-mail naar service@meyer-hosen.com.

Helaas kunt u uw bestelling niet zelf annuleren. Neem contact op met ons serviceteam op +49 (0)2296 9812–390 of stuur een e-mail naar service@meyer-hosen.com.

U ontvangt een bestelbevestiging per e-mail. Is uw postvak IN leeg? Controleer dan ook uw map 'ongewenste mail'. Als er ook geen e-mail van ons beschikbaar is, neem dan contact met ons op – telefonisch op +49 (0)2296 9812–390 of stuur een e-mail naar het volgende adres service@meyer-hosen.com.

Als ingelogde, geregistreerde klant kunt u uw vorige bestellingen bekijken in uw klantaccount onder het punt >>>Mijn bestellingen<<<. Als u geen account hebt aangemaakt, kunt u deze informatie helaas niet bekijken. Neem in dat geval via ons contactformulier contact op met onze klantenservice en vermeld uw telefoonnummer. Wij nemen spoedig contact met u op.

Sommige van onze artikelen zijn seizoensgebonden en slechts in beperkte mate beschikbaar. Via de verlanglijstfunctie bieden wij u de mogelijkheid om een lijst met broeken te maken en zo snel en zonder lang te hoeven zoeken de beschikbaarheid ervan te kunnen controleren.

Ja. U kunt het factuuradres en het bezorgadres afzonderlijk opgeven. Zorg ervoor dat beide adressen zich in hetzelfde land bevinden.

Als u uw bestelling nog niet hebt verzonden, kunt u uw adres op elk moment in het bestelformulier wijzigen. Als u een klantenaccount hebt aangemaakt, kunt u ook daar uw adreswijziging doorgeven. Als u uw bestelling al hebt afgerond, neem dan contact op met ons serviceteam via +49 (0)2296 9812–390 of per e-mail aan service@meyer-hosen.com.

Wij hebben alle dealers voor u weergegeven in onze dealerzoekopdracht. Ga voor het zoeken naar >>Dealer zoeken starten<< in onze footer. Daar hebt u de mogelijkheid om uw zoekopdracht te filteren op land, stad, postcode en gebied. De groene "+" symbolen tonen u meer dealers.

U kunt alleen artikelen laten bezorgen in het land van waaruit u bestelt.

Ja. U kunt eenvoudig bestellen op mobiele apparaten en tablets in onze online shop.

Betaling En Prijzen

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: betaling per creditcard, PayPal, Amazon Pay en Directe bankoverschrijving. U kiest de gewenste betaalmethode gedurende het bestelproces bij de kassa.

Bij betaling per factuur wordt een kredietwaardigheids- en adrescontrole uitgevoerd. Als deze betaalmethode niet voor u werkt, controleer dan uw gegevens op eventuele fouten. Bij een negatieve beoordeling van de kredietwaardigheid of een niet-identificeerbaar adres is koop op rekening niet mogelijk.

U ontvangt uw factuur vooraf per e-mail. De papieren factuur wordt aan uw pakketje toegevoegd.

Betaal uw factuur binnen 14 dagen na ontvangst van het/de artikel(en). Indien u slechts een deel van uw bestelling behoudt, kunt u het totale factuurbedrag verminderen met de prijs van de geretourneerde artikelen.

U kunt uw vouchercode inwisselen in uw virtuele winkelwagentje voordat u naar de kassa gaat. Om dit te doen, ga naar >>Winkelwagentje<< en >>Winkelwagentje openen<<. Onder het item "Code gebruiken" kunt u de code invoeren die u hebt. Ga nu naar "Code gebruiken". De korting wordt vermeld in het overzicht aan de rechterkant van het scherm nadat de invoer is geslaagd.

Levering en verzending

De levertijd van uw zending varieert per land. Onder elk artikel vindt u een indicatie van de levertijd. Ga hiervoor naar het gewenste artikel in het artikeloverzicht. Mocht er vertraging optreden, dan nemen wij onmiddellijk contact met u op.

Nadat het/de artikel(en) is/zijn verzonden, ontvangt u een e-mail met een bevestiging van de verzending. U kunt het hierin vermelde traceernummer invoeren op de pagina van de betreffende logistieke dienstverlener om de actuele status van uw zending te achterhalen.

Nee. Bezorging is voor u gratis. Wij nemen alle verzendkosten voor onze rekening.

Wij verzenden onze artikelen met DHL, UPS of DPD. De keuze is aan u.

Binnen Duitsland kan uw levering door DHL bij uw DHL Packstation worden afgeleverd. Selecteer hiervoor in het bestelproces onder >>Verzendmethoden<< het veld >>Afleveren bij een Packstation<<, zoek uw Packstation en selecteer deze via >>Selecteren<<.

Als u niet thuis bent op het moment dat er bezorgd wordt, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld door uw pakketbezorger. U kunt uw pakket de volgende dag in het ServicePoint afhalen - u vindt het adres van het ServicePoint op het berichtje van de pakketbezorger.

Retouren

Het betreffende etiket voor gratis retourneren zit al in uw pakket.
Zo gaat het verder:
1. Pak de broek(en) in en plak uw retouretiket op het pakket.
2. Breng uw pakket naar een afleverpunt van het verzendbedrijf waarvan u het etiket hebt. DHL: Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor of het dichtstbijzijnde afleverpunt
UPS: Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde UPS Access Point:
DE DPD: Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde DPD Parcel Shop
Het is niet nodig om een ​​retourbon in te vullen. Hebt u vragen of wilt u een aanvullende bestelling plaatsen? Geen probleem! Stuur ons een e-mail of bel ons.

Het betreffende etiket voor gratis retourneren zit al in uw pakket. Als u een retourbon nodig hebt voor uw retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice - telefonisch op +49 (0)2296 9812-390 of per e-mail naar service@meyer-hosen.com. We sturen u per e-mail een retourbon toe, waarmee u uw zending gratis naar ons kunt terugsturen. Gewoon afdrukken, opplakken en het pakket is klaar voor verzending.

U kunt het/de artikel(en) binnen 14 dagen gratis retourneren.

Nee. Het retourneren van de artikelen is voor u gratis.

Nadat wij uw pakketje hebben ontvangen, zullen wij de artikelen controleren en de aankoopprijs vergoeden, via dezelfde betaalmethode die u voor de betaling hebt gebruikt.

Wij hechten er veel waarde aan u de beste service te kunnen bieden. Neem via ons contactformulier contact op met onze klantenservice. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met op om u verder te helpen.

Nee. U moet uw retourzending aan ons terugsturen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice – telefonisch op +49 (0)2296 9812–390 of stuur een e-mail naar service@meyer-hosen.com.

Klacht

U kunt graag een nalevering van onderdelen bij ons aanvragen. Helaas kunnen we niet garanderen dat deze te allen tijde op voorraad zijn. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice – telefonisch op +49 (0)2296 9812-0 of stuur een e-mail naar service@meyer-hosen.com.

Beschadigde artikelen die u in onze online shop hebt gekocht, kunnen gratis naar ons worden geretourneerd. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice – telefonisch op +49 (0)2296 9812–0 of stuur een e-mail naar service@meyer-hosen.com.

 

Nieuwsbrief

U kunt op elk moment gebruik maken van ons aanbod om u aan te melden voor de nieuwsbrief. Ga hiervoor naar de onderkant van onze pagina bij MEYER-nieuwsbrief en klik op >>Nu inschrijven<<. U wordt nu gevraagd het e-mailadres in te voeren waarop u de nieuwsbrief wenst te ontvangen. Zodra u uw gegevens hebt ingevoerd, sturen wij u een e-mail waarin wij u vragen uw registratie te bevestigen. Uw abonnement is actief zodra u op de link hebt geklikt.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve aanbiedingen en informatie omtrent de nieuwste seizoensartikelen.

U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief. Open een van de nieuwsbrieven die wij u hebben gestuurd. In de voettekst gaat u naar >>Afmelden voor nieuwsbrief<<<. U wordt nu gevraagd uw e-mailadres in te voeren om de afmelding te bevestigen.

Gegevensbescherming en techniek

De bescherming van uw privacy is erg belangrijk voor ons. Lees alle details van onze bepalingen inzake gegevensbescherming – deze vindt u in de voettekst van onze pagina onder het punt >>>Gegevensbescherming<<.

De bescherming van uw privacy is erg belangrijk voor ons. Lees alle details van onze bepalingen inzake gegevensbescherming – deze vindt u in de voettekst van onze pagina onder het punt >>>Gegevensbescherming<<.

De taalkeuze wordt herkend op basis van uw browserinstellingen. U kunt onze online shop op elk moment in verschillende talen bekijken. U vindt de taalkeuze in de linker menuband.

Als u technische problemen ondervindt met onze online shop, controleer dan of uw besturingssysteem up-to-date is. Stuur ook een e-mail naar service@meyer-hosen.com. Uw e-mail moet een gedetailleerde beschrijving van de fout bevatten, indien mogelijk met behulp van screenshots. Laat ons weten welk apparaat u gebruikt en vermeld, indien mogelijk, uw IP-adres. Ons serviceteam zal de fout controleren en contact met u opnemen.

Lof en kritiek

Wij vinden het fijn als u uw lof uitspreekt door middel van een positieve beoordeling op Trusted Shops. Wij willen dat u tevreden bent met uw winkelervaring en onze kwaliteit. Als u kritiek of suggesties hebt, kunt u een e-mail sturen aan service@meyer-hosen.com of telefonisch contact opnemen met ons via +49 (0)2296 9812–390.

Abonneert u zich op onze nieuwsbrief, dan krijgt u regelmatig informatie over onze trends, aanbiedingen en vouchers. BONUS: u ontvangt direct een korting van €10 op uw volgende bestelling!

Kies het juiste land, zodat we u passende artikelen kunnen aanbieden en probleemloos bij u kunnen bezorgen.